Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας ή τμήμα από τα προϊόντα που περιέχονται σε αυτήν για οποιοδήποτε λόγο εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών. Τα έξοδα αποστολής προς εμάς επιβαρύνουν τον πελάτη και τα έξοδα αποστολής της αντικατάστασης επιβαρύνουν εμάς. Αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων αυτή μπορεί να γίνει μόνο μέσω Τραπέζης.

Σε περίπτωση αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος η αντικατάσταση γίνεται με δική μας χρέωση, κατόπιν συνεννόησης για τον τρόπο αποστολής, αποστέλλετε το ελαττωματικό προϊόν και σας το αντικαθιστούμε κατόπιν ελέγχου εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, σε περίπτωση διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη εάν ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τις 10 ημερολογιακές ήμερες επιστρέφονται τα χρήματα στον πελάτη μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η kazakis-family.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Οικογένειας Καζάκη πλέον.

Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη λιανικής πώλησης – τιμολόγιο πώλησης κ.ο.κ.) της αγοράς του. Σε διαφορετική περίπτωση ο έλεγχος του προϊόντος θα αναστέλλεται έως την παραλαβή του παραστατικού.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 698-995-4094, είτε μέσω e-mail στο info@kazakis-family.gr